Tuesday, January 29, 2013

Calligraphy for Beginners - Giveaway!

I was really surprised when I saw how much you liked my calligraphy post! A lot of you wrote that you tried to learn to write like that but something was wrong.. well.. I decided to help one of you!
 Zaskoczyliście mnie komenatrzami pod postem z kaligrafią! Cieszę się, że aż tak wam się spodobało :) Wiele z was napisało, że próbowały tak pisać ale coś wam nie wychodziło.. dlatego postanowiłam pomóc jednej z was!! 
 I decided to give away a book 'Calligraphy - the complete beginner's guide' and a new set of nibs. It's a perfect package for beginners. One thing you will have to buy to start writing is ink, but I'm sure most of you have some ink at home :) The best thing is that I have this book in English and in Polish - so the person who will win, can choose the one she/he wants :)
Postanowiłam oddać wam książkę 'Kaligrafia - przewodnik dla początkujących' i zestaw nowych stalówek. Idealny zestaw dla początkujących. Jedyna rzecz, którą będzie musiał dokupić zwycięzca to tusz, ale jestem pewna, że każdy z was ma w domu jakiś tam nieużywany atrament/tusz. Najlepsze jest to, że mam dwa egzemplarze tej książki, jedna po polsku a druga po angielsku - więc osóba, która wygra będzie mogła sobie wybrać :)
It was one of my first books which helped me learn calligraphy, I truly recommend it. It has a lot of fonts and clear instructions how to start. Also some interesting patterns to try out!
To jedna z moich pierwszych książek, która bardzo ułatwiła mi naukę kaligrafii - na prawdę polecam. Ma wiele różnych czcionek i proste instrukcje jak się za to zabrać. Ma też interesujące wzory do wypróbowania! :)

If you want to win.. rules are simple, as usually:
- you have to be my follower; you can do it by google friend connect or bloglovin,
- put the image which is below on your blog's sidebar (with a link to my blog),
- leave a comment that you did so.. and..
- wait patiently for the winner announcment on the 28th February!

Jeśli ktoś jest zainteresowany to zasady jak zwykle proste:
- musisz obserwować mojego bloga (google friend connect albo bloglovin),
- obrazek, który widzicie poniżej proszę wrzucić na swojego bloga (z linkiem do mnie),
- zostaw komentarz,
- i cierpliwie czekaj do 28 lutego na ogłoszenie wyników!

I really hope someone will like this giveaway :) and that the winner will easily learn calligraphy!
Mam nadzieję, że komuś się spodoba ta rozdawajka :) i że zwycięzca szybko i przyjemnie nauczy się podstaw kaligrafii :)

Have a nice day,
Miłego dnia,
marysza

53 comments:

  1. Super, ustawiam się w kolejce :) hmmm...jeszcze nigdy nie byłam pierwsza :D
    Obserwuję już od dawna!
    Ściskam!!!

    ReplyDelete
  2. Wow, aż oczom nie wierze... ustawiam się szybciutko w kolejce. Zawsze chciałam umieć ładnie pisać, a tu taka okazja żeby spróbować się tego nauczyć.
    Warunki spełnione.

    ReplyDelete
  3. Najlepsze, ze akurat tego dnia mój mąż ma urodziny ;)

    ReplyDelete
  4. mi się podoba! marzy mi się ładnie pisać po scrapach ;)

    ReplyDelete
  5. Może mi się poszczęści , już dawno chciałam się nauczyć kaligrafii :>

    ReplyDelete
  6. ja tez sie ustawiam:-))) pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  7. Już!! Nie mogę się doczekać losowania, bo mam nadziję, że tym razem trafi na mnie. Zawsze chciałam się nauczyć kaligrafować. :)

    ReplyDelete
  8. grzechem by było się nie ustawić, mam już te stalówki, więc jak dla mnie to książką by była spełnieniem ;-)

    ReplyDelete
  9. Wow! Pamiętam jak jeszcze mając 13-14 lat nieudolnie niszczyłam stalówki od tanich piór próbując się czegoś takiego nauczyć. W końcu odpuściłam - sama nie wiedziałam jak się za to zabrać. Udostępniam więc post na moim "wall'u" FaceBookowym (bloga nie posiadam, a właśnie przez FB Cię śledzę i podziwiam). Byłoby "osom" móc kaligrafować kartki, które namiętnie wysyłam do najbliższych przy każdej możliwej okazji :))) - pisał Puch Marny

    ReplyDelete
  10. I agree the book was very helpfully..

    It's very nice giveaway
    I've put it on my sidebar (www.captainninds.blogspot.com)

    ReplyDelete
  11. Już spełniłam wszystkie warunki, no to staję w kolejeczce ;-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. What a great giveaway! I would love to try calligraphy!
    I'm a happy follower!

    ReplyDelete
  13. Myślę, że chętnych będzie bardzo dużo, ale nie darowałabym sobie gdybym nie spróbowała. Taka fajna rozdawajka :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. hi,,
    im so excited about this book,,
    thanks for the giveaway :)

    regards,
    Sari
    ratihpadmasari@gmail.com
    http://weareasimetris.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ja chcę, ja :)) Tak się kiedyś wstępnie rozeznawałam w temacie, ale nigdy nie było okazji żeby się w to zagłębić. Może to może być okazja? :)

    ReplyDelete
  16. Very cool, I'd love to be entered!

    ReplyDelete
  17. Zdaje się, że się udało wypełnić warunki. Nie jestem biegła w dzialaniach niestandarowych na blogu ;-) Podpisuję się więc i tutaj, jeszcze jak kura pazurem ;-) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  18. Super! ostatnio zastanawiałam się czy by nie odświeżyć jakości mojego pisma :) Zgłaszam się i już czekam na wyniki.

    ReplyDelete
  19. Ale okazja do nabrania wprawy w samodzielnym i efektownym pisaniu a nie na komputerze więc ustawiam się w kolejce:)

    ReplyDelete
  20. Wonderful giveaway!
    I'm a follower through bloglovin and I put the pic & link to my sidebar.

    ReplyDelete
  21. Thanks for this chance, your giveaways are always so generous :D I'm joining and keeping my finger crossed to win because I'd love that book so muchhh! xx

    ReplyDelete
  22. Thank you for the giveaway, it's so great! :) I want to participate :)

    ReplyDelete
  23. zaciekawiłaś mnie tą kaligrafią.. ustawiłam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  24. Zgłaszam się! Yaaay, chciałabym mieć ten podręcznik! :D

    ReplyDelete
  25. hiiii.....i have done for all steps
    my blog: http://crazy-flanel.blogspot.com/
    thank you for giveawayyy

    ReplyDelete
  26. I do want this wonderful book! I put the candy banner on the leftside bar in my blog http://sc-sistercraft.blogspot.ru/. Would you also like to join our new Project 11 Faces of Love? http://sc-sistercraft.blogspot.ru/2013/01/11-faces-of-love.html It's fun and wise at the same time, and open internationally... Natasha

    ReplyDelete
  27. IM SO EXCITED ABOUT THIS!!! :) :)

    Added to side bar in prime location right at under my giveaway. :)

    Dom.
    Craftedblog.com

    ReplyDelete
  28. ustawiam się w kolejce - cierpliwie oczekując końca lutego!

    ReplyDelete
  29. Oh that's a super lovely giveaway i hope i win this one =D

    shared in my sidebar :http://sweet-dreamz92i.blogspot.com/

    nadoxie@gmail.com

    ReplyDelete
  30. prawie bym przegapiła! zapisuję się !

    ReplyDelete
  31. Bardzo oryginalna nagroda. Pisze się:)

    ReplyDelete
  32. Od dawna zamierzam się na kaligrafię, jeśli zostanę szczęśliwie obdarowana, to nauka rozpocznie się szybciej.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  33. Kaligrafia zawsze mnie pociągała. Ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  34. wonderful giveaway!!!
    I'd love to win) Thank you for the chance!!

    Alena
    http://sonatinca.blogspot.ru

    ReplyDelete
  35. Wow!!! Really waantt!!!!! >.<
    Really nice giveaway!

    I've put it on my sidebar >> inasbasymeleh.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Świetne! Chętnie biorę udział :)

    ReplyDelete
  37. Bardzo chętnie się zgłaszam:))

    ReplyDelete
  38. Też chcę nauczyć się tak pisać! Ustawiam się w kolejce :) I cierpliwie czekam.
    Pozdrawiam!
    http://handmadebyjoanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. zglaszam sie
    obserwuje jako N.
    dodalam baner na mojego bloga :)

    ReplyDelete
  40. Zawsze chciałam nauczyć się kaligrafii :)
    Dlatego z miłą chęcią zapisuję się na Twoje Candy i dołączam do grona obserwatorów :)))
    Banerek u mnie: http://evebellart.blogspot.com
    Pozdrowionka :)

    ReplyDelete
  41. Moja Babcia kaligrafuje, ale nie ma do mnie cierpliwości :-) dlatego bardzo chętnie skorzystałabym z takiego poradnika. Dlatego ustawiam się w kolejce, mój blog to jasiulowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. i mnie się marzy spróbować kaligrafii... dlatego zgłaszam się :) obserwuję z chęcią, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam :)
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. This is an amazing giveaway! I don't know how I can accomplish the "wait patiently" condition ... :)

    ReplyDelete
  44. To coś dla mnie :) Mam pióro do kaligrafii, ale nie miałam okazji zająć się jego testowaniem i próbowaniem na poważnie :) Zmotywowałaś mnie do wzięcia udziału w rozdaniu :)

    ReplyDelete
  45. Wow, candy bardzo mi się podoba :)
    Ustawiam się w kolejce! pozdrawiam
    info u mnie http://moje-zabawki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. wow! rewelacja! uwielbiam kaligrafię mam pióro do kaligrafii, ale jest baaardzo szerokie i nie do wszystkiego pasuje pisanie nim, no i umiem kaligrafować tylko tyle o ile - chętnie bym się nauczyła więcej :)

    info u mnie na bocznym pasku http://fafarfalla.blogspot.com/

    pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  47. Wow cool!!! Can it be followed by me? hopefully. I've been looking for a book like this. Hopefully I win and this book can help me with calligraphy ^^

    ReplyDelete
  48. Z przyjemnością biorę udział w zabawie:) Kaligrafia jestem zafascynowana od zawsze:) Jednak nigdy nie próbowałam tej techniki, dlatego warto byłoby się nauczyć:) Gorąco pozdrawiam:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. to ja następna do kolejki! : D obserwuję Cię na bloglovin, jednak nie mam bloga, więc nie mogę wstawić nigdzie obrazka :(

    Gabriela
    ceregiela@gmail.com

    ReplyDelete
  50. Może ja też sięzałapię jeszcze :). Przetrzepałam internet, żeby znaleźć, gdzie tą książkę można zamówić i znalazłam Twoje konto na lubimyczytać.pl a książki do zamówienia ni chu chu ;).
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  51. Zdążyłam:) zgłaszam się:)

    ReplyDelete
  52. Giveaway closed! I'll anounce the winner within an hour! :)

    // Rozdawajka zamknięta! Wyniki podam w ciągu godzinki!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...